×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • business/
Business-- Dictionries
Market House Books Lts. - Dictionary for international Business. - The Oxford dictionary for international
کتاب
انگليسي
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • Business [Electronic resources]
مقاله
انگليسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • Business
Industrial management - Industrial management -- United States - Business enterprises -- United States
O Grady James P - Barry L Reece - Rebert Kreitner
کتاب
انگليسي
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • Business
Business - Management-United States
Linda. Ferrell - Geoffrey A. Hirt - O. C. Ferrell
catalog
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • Business
BUSINESS, MANAGEMENT AND ECONOMICSHumanities amp; Social Science::BUSINESS, MANAGEMENT AND ECONOMICS
catalog
دانشگاه امام صادق
  • Business
United States - Industrial management - Management - Business - Business enterprises
William M Pride - Hughes, Robert James, ; 1946- - Kapoor, Jack R., ; 1937-;
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Business
United States - Industrial management - Management - Business - Business enterprises
William M Pride - Hughes, Robert James, ; 1946- - Kapoor, Jack R., ; 1937-;
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Business /
United States - Industrial management - Management - Business - Business enterprises
William M Pride - Hughes, Robert James, ; 1946-;
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Business
English language -- Text books for foreign speakers - English Language--Study and teaching--Audio-visual instruction - English Language--Films for foreign speakers - English Language--Study and Teaching--Audio--Visualaids
Saxon Menne
catalog
دانشگاه امام صادق
  • Business-to-business marketing
Industrial marketing - Industrial marketing, Case studies - Business-to-Business-Marketing - Marketing
Brennan, Ross,1957- - Louise Canning - Raymond McDowell
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • BUSINESS TO BUSINESS MARKETING
BIEMANS
کتاب
فارسي
مرکز نشر دانشگاهی
  • Business to business marketing
Industrial marketing
Mathur, U. C., 1938-
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Intercultural business
Intercultural Communication - Success in business
Bell, Arthur H(Arthur Henry),1946-
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Boone amp; Kurtz Contemporary business
Management - Business--Textbooks - Management -- Textbooks - Business
David L Kurtz
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Family business
Family-owned business enterprises--Management - Family-owned business enterprises--Succession
Poza, Ernesto J,1950-
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Global business
International economic relations - International trade - International business enterprises - Globalization
Peng, Mike W,1968-
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • European business
Industrial policy--European Union countries - Competition, International - European Union countries--Economic integration - European Union countries--Commercial policy - European Union countries--Economic policy - Business enterprises--European Union countries
Johnson, Debra,1957-
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Business economics
Managerial economics
Gillespie, Andrew,1963-
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Business economics
Managerial economics
Gillespie, Andrew,1963-
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Business communication
Business communication
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • تعداد رکورد ها : 10906

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.