×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: تاثير تبليغات در فروش محصول
پدیدآورندگان : محمد ثقفي (پديدآور)
ليلا مدير (پديدآور)
لادن مدير (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : نخستين كنفرانس ملي آينده پژوهي، مديريت و توسعه
خلاصه : تبليغات راه بسيار موثري براي معرفي محصول به مشتريان است و چشم انداز جديدي براي گفتن سلام به مصرف كنندگان اوليه تلقي مي شود. تبليغات در گونه هاي متفاوت به پرسنل كارآمد نيازمند است كه با بينشي جامع و خلاقيتي سرشار از نوآوري رقابتي مقاوم و پايداررا براي محصول در بازارفروش ايجاد كنند. دراين ميان بيلبوردها به يك ابزار محبوب تبليغاتي براي جلب توجه و تحريك مشتريان تبديل شده اند كه در بازار جهاني ازاهميت ويژه اي برخوردارند. در اين تحقيق به بررسي عوامل اجرايي و چگونگي موفقيت اين رسانه تبليغاتي مي پردازيم. هدف اصلي اين مقاله نشان دادن تاثير تبليغات به ويژه بيلبوردها در فروش وهمچنين بررسي ديدگاه هاي برخي از متخصصان در مورد تبليغات وارزش تجاري آن مي باشد. تحقيق پيش رو يك تحقيق توصيفي است و با توجه به اهميت عناصر آميخته در تبليغات )مكان ، شناسايي نام محصول، تاثيرات بصري قدرتمند ، خلاقيتهوشمندانه ، ارائه اطلاعات ،كاربرد اين تابلوها بعنوان ابزاري جهت ارتباطات منسجم بازاريابي ، ميزان تكرار، قيمت و مدت زمان انجام تبليغات ( درسطح كاربرد تابلوها نيز بررسي ها و مطالعاتي بعمل آمده است. نتايج بدست آمده از بحثهاي تجاري ، بيلبورد را بعنوان ابزاري مهم وتبليغاتي براي فروش محصول و يك روش اساسي براي خلق جايگاه رقابت پايدار شناسايي مي كند
شناسه : oai:civilica.com/Paper-FIMD01-FIMD01_168.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1393/9/4
تاریخ تغییر رکورد : 1394/7/28
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.