×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: فرهنگ زبان رسانه ها
پدیدآورندگان : ناهيد جليلي مرند (پديدآور)
نوع : متن
جنس : کتاب
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران

توصیفگر : زبان فرانسه--واژه نامه ها--فارسي
رسانه هاي گروهي-واژه نامه ها-فرانسه
اخبار-واژه نامه ها-فرانسه
خبرگزاريها-واژه نامه ها-فرانسه
وضعیت نشر : تهران : دانشگاه الزهرا (س) ، 1390
مشخصات فیزیکی : [686] ص.; 24 س م
یادداشت :
عنوان به فرانسه: Dictionnaire du langage des medias
فرانسه - فارسي
عنوان روي جلد: فرهنگ زبان رسانه ها (موضوعي): فرانسه به فارسي
مولف ناهيد جليلي مرند
كتابنامه: ص. [685 - 686]
شناسه : oai:ut.ac.ir:book/2-1100-417282|978-600-5002-45-4
تاریخ ایجاد رکورد : 1392/3/22
تاریخ تغییر رکورد : 1392/3/22
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.