×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: مقايسه سبك‌هاي يادگيري خلق و خو محور در بين دانش‌آموزان داراي اختلالات بينايي و بدون اختلالات بينايي مقطع متوسطه شهر مشهد
پدیدآورندگان : شهلا البرزي (پديدآور)
زهره غلام‌زاده (محقق)
نوع : تصوير
جنس : پايان نامه
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی

توصیفگر : اخلاق اجتماعي
آموختن--اختلالات
كودكان--نارسائيهاي بينائي--آموزش و پرورش
آموختن--ارزشيابي
آموختن
رده بندی : ۱۵۳‎ /۱۵ غ‏ ‎۶۹‎ م‏-DDC
وضعیت نشر : شیراز : كارشناسي ارشد(دانشگاه شيراز، دانشكده علوم تربيتي و روان‌شناسي، رشته روان‌شناسي و آموزش كودكان استثنايي) ؛ ‎۱۳۸۷
مخاطب : خاص
شناسه : oai:aqlibrary.org/94181
مکان : مخزن بسته
شرایط دسترسی : سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
تاریخ ایجاد رکورد : 1391/2/10
تاریخ تغییر رکورد : 1391/6/18
ملحقات : ملزومات سيستم: ويندوز 98+ ؛ با پشتيباني متون عربي؛ IE6+شيوه دسترسي: شبکه جهاني وبعنوان از روي صفحه عنوان گرفته شده است داده هاي الکترونيکي‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎۱۲۸ ص.: جدول کتابنامه
قیمت شيء دیجیتال : رایگان


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.