×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: Marketing Scenario planning for Khuzestan Steel Company
پدیدآورندگان : Mohammad Ahmadi (پديدآور)
Hossein Boazar (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : انگليسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : اولين كنفرانس ملي جايگاه مديريت و حسابداري در دنياي نوين كسب و كار، اقتصاد و فرهنگ
خلاصه : Nowadays, Scenario planning seems to be a well-structured and powerful approach to make strategic decisions in highly uncertain and fluctuated Iranian steel environment. First, this study presents a scenario planning exercise for marketing and sales issue of Khuzestan Steel Company (KSC) who specifically aims to become one of the market leaders in Middle East market. Second, it points out major driving forces with higher uncertainty and greater impact on the KSC and presents four scenarios to clarify unstable marketing and sales strategies paradigm. Associated with these scenarios, marketing executives of the company devised eight strategic directions for Steel turbulent industry. In overall, the results show that most strategic directions are robust against four possible scenario options.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-NATIONCONF01-NATIONCONF01_410.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1393/9/4
تاریخ تغییر رکورد : 1395/6/28
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.