×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: رابطه بين كيفيت زندگي، عزت نفس و خودكارآمدي با پيشرفت تحصيلي در دانشجويان موسسه آموزش عالي حكمت رضوي مشهد
پدیدآورندگان : ابوالفضل محدث اردبيلي (پديدآور)
سميه جواديان نيك (پديدآور)
الهام نجارزاده طرقبه (پديدآور)
مهرنوش خادمي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : كنفرانس بين المللي روانشناسي، مشاوره، تعليم و تربيت
خلاصه : دانشجويان بخش مهمي از اعضاي جامعه را تشكيل ميدهند. با توجه به جمعيت جوان و رو به رشد كشور و همچنين ارتقايسطح كيفيت اجتماعي، رواني و تحصيلي اين قشر مهم توجه به نيازها، ضرورت ها و دغدغه هاي آنان هميشه از اهميت خاصيبرخوردار بوده است. متغيرهاي مختلفي مي تواند بر پيشرفت تحصيلي دانشجويان تاثيرگذار باشد كه با بررسي همه جانبه آنمي توان كيفيت تحصيلي دانشجويان را ارتقا داد. در اين بين ميتوان با بررسي برخي از اين متغيرها به نتايج مطلوب دست پيداكرد. در پژوهش حاضر از بين متغيرهاي مختلف 3 متغير كيفيت زندگي، عزت نفس و خودكارآمدي براي اين منظور انتخابشده است. در نهايت داده هاي حاصل با استفاده از آزمون رگرسيون مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. پرسشنامه هايي كه براياين پژوهش انتخاب شد پرسشنامه كيفيت زندگي سازمان بهداشت جهاني، عزت نفس كوپراسميت و مقياس خودكارآمدي شرر بود.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-ICPCE01-ICPCE01_278.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1397/3/11
تاریخ تغییر رکورد : 1397/3/11
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.