×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: شاخص ها و راهكارهاي توسعه سرويس هاي ارزش افزوده
پدیدآورندگان : رجب فلاحي (پديدآور)
علي ابوالقاسمي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : کتاب راهنما
چاپ
صاحب محتوا :

موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات

توصیفگر : تلفن همراه
فراهم كننده محتوا
سرويس ارزش افزوده
اپراتور تلفن همراه
تجميع كننده محتوا
شاخص
صاحب محتوا
وضعیت نشر : تهران : مركز تحقيقات مخابرات ايران ، 1392
خلاصه : در حال حاضر سرویس‌های ارزش افزوده توسط اپراتورهای تلفن همراه در ایران ارائه می‌شود ولی با توجه به پتانسیل موجود در کشور به نقطه مطلوب نرسیده و توسعه‌ی آن با مشکلاتی همراه بوده است. رونق بازار و ارائه سرویس‌هایی با تنوع و کیفیت مطلوب نیاز به رفع مشکلات فنی، حقوقی و اقتصادی دارد تا فضای کسب و کار مناسب و رضایت مشترکین حاصل شود. در این پروژه جنبه‌های فنی، امنیتی، حقوقی و اقتصادی بازار سرویس‌های ارزش افزوده را در مطالعه تطبیقی و بررسی تجربه‌ی کشورهای پیشرو، و نیز طی جلسات متعدد با کارشناسان اعضای موثر زنجیره‌ی ارزش این سرویس‌ها شامل رگولاتور، اپراتورها، تجمیع کننده‌ها، تهیه‌کنندگان سرویس و محتوا، بحث و بررسی شده است. سپس شاخص‌های فنی، امنیتی، حقوقی و اقتصادی بازار سرویس‌های ارزش افزوده تعیین شده اند. همچنین راهکارهای موثر و سیاست‌های تشویقی و تنبیهی متعددی برای توسعه این سرویس‌ها پیشنهاد شده است که در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت قابل اجرا هستند. lt;br/gt;lt;br/gt;
یادداشت :
دد 447 , ص.: مصور. lt;br/gt;پروژه quot;تدوین چارچوب ارائه سرویس های ارزش افزوده توسط اپراتورهای تلفن همراهquot;. lt;br/gt;
شناسه : oai:vlib.itrc.ac.ir/7940
تاریخ ایجاد رکورد : 1394/2/8
تاریخ تغییر رکورد : 1399/7/2
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.