×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: Psychological Aspects of Teachers and Teaching Pedagogy
پدیدآورندگان : Azime Mirjalili (پديدآور)
Anita Lashkarian (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : انگليسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : اولين همايش ملي زبان انگليسي، ادبيات و ترجمه در آموزش و پرورش
خلاصه : Psychological aspects of teachers are important in teaching pedagogy. Some of these aspectsare sense of plausibility, sense of efficacy, experiencing flow, being autonomous and so on.This study reviews papers about these aspects. Some are experimental or survey and someare just explaining the subject and give theory. Experimental used papers are for confirmingthe mentioned theories. At the end the article conclude, with considering them, that forhaving more successful teaching pedagogy the teacher condition must be consider andteachers themselves must choose frozen methods to post methods for teaching. And beaware that the more plausible the teacher, the better teaching pedagogy will be.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-ELLTE01-ELLTE01_102.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1394/6/28
تاریخ تغییر رکورد : 1394/12/8
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.