×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: اموزش و پرورش فراگير، نگاهي ويژه به كودكان با نيازهاي ويژه
پدیدآورندگان : مژگان قدرتي (پديدآور)
پريسا ديندار (پديدآور)
زهرا جعفري (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : چهارمين كنفرانس ملي توسعه پايدار در علوم تربيتي و روانشناسي، مطالعات اجتماعي و فرهنگي
خلاصه : پژوهش حاضر با هدف بررسي رويكرد اموزش و پرورش فراگير و توجه ان به كودكان داراي نيازهاي ويژه انجام شده است.يافته هاي پژوهش با روش (مروري كتابخانه اي) جمع اوري شده است.نتايج به طور كلي نشان داده اند از انجايي كه عدالت از ارمانهاي والاي تمام جوامع بشري است، يكي از اساسي ترين راهكارها براي دستيابي به عدالت همه جانبه ، تسهيل دسترسي همگان به اموزش و پرورش فراگير ، به عنوان يك تحول در نظام اموزشي است. اموزش و پرورش فراگير از اين باور نشات مي گيرد كه حق بهره مندي از اموزش و پرورش يك حق اساسي بشر و بنيان جامعه اي عادلانه تر است.و ايجاد بستري مناسب در جامعه كه بتواند پذيراي دانش اموزان با نياز هاي ويژه باشد ، امري ضروري به نظر مي رسد. اين رويكرد سعي دارد با توجه به نياز ها ، برنامه ريزي كند . محدوديتها و موانع را شناسايي كند و سعي در حل و رفع انها نمايد تا كودكان بتوانند در كنار هم با ارامش زندگي كنند و تحصيل نمايند.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-EPSCONF04-EPSCONF04_221.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/11/5
تاریخ تغییر رکورد : 1395/11/5
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.