×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: The Role Of Website In Medical Tourism E-Marketing: Case Of Marcopolo Health Tourism Company’s Website
پدیدآورندگان : Zahra Rahmani (پديدآور)
Ehsaneh Nejad Mohammad (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : انگليسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : چهارمين كنفرانس جهاني و اولين كنفرانس ملي پژوهش هاي نوين ايران و جهان در مديريت، اقتصاد و حسابداري و علوم انساني
خلاصه : The development of Internet technology has influenced tourism and hospitality operations in the last few decades. Among different ICTs activities, website development has significantly attracted attention of Destination Management Organizations. Hence there is no place to be surprised for considering websites as a central platform for all their transactions. This article is written in the field of medical tourism marketing; particularly on the role of E-marketing on medical tourism facilitation. In this regard, the nature of medical tourism facilitators is studied at first, and then given the prominent role of Internet and web-based activities and its effect on medical tourism products and services marketing will be analyzed, followed by providing some critical success factors for facilitators websites grouped into three categories. As a case study, the website of Marcopolo Health Tourism Co. (MHTC) –an Iranian young medical tourism facilitator –is considered to analyze its opportunities and challenges, using SWOT Matrix. Finally according to the SWOT analysis, some suggestions and solutions are provided to make a qualified website for this facilitators’ electronic business that can be extended to other websites working in similar areas.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-MEAHBTM04-MEAHBTM04_057.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1396/9/8
تاریخ تغییر رکورد : 1396/9/8
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.