×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بررسي هوش تجاري و تعيين عوامل موثربرآن
پدیدآورندگان : سيدمحمد طباطبايي نسب (پديدآور)
منا رهايي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : كنفرانس فناوري اطلاعات و جهاد اقتصادي
خلاصه : به دليل وجود حجم انبوهي از اطلاعات درمحيطهاي رقابتي مديران براي تصميم گيري بايد از سيستمي استفاده كنند كه علاوه بركاهش مازاد اطلاعات باعث افزايش بهره وري و بهبود سرعت تصميم گيري دراين محيطهاي رقابتي گردد دستيابي به اين مهم درسايه استفاده ازتكنولوژي اطلاعات و كامپيوتر ميسر خواهد بود هوش تجاري يكي از ابزارهايي استكه بكارگيري آن در سودآوري و بقاي كسب و كارها در محيطهاي رقابتي نقش بسزايي دارد براي سنجش ميزان هوش تجاري بايد قادر به تعيين مهمترين عوامل اثر گذاربرآن باشيم درراستاي دستيابي به اين هدف دراين پژوهش با استفاده از تكنيك Topsis اقدام به ارزيابي نظر خبرگان و تعيين تاثير گذارترين عامل برهوش تجاري و سنجه هاي آن نموده ايم طبق اطلاعات نهايي بدست آمده از اين ارزيابي مهمترين عامل در افزايش هوش تجاري رقبا هستند كه ازطريق سنجه هاي بازار جديد و ديدگاه مشتريان بيشترين تاثير را برهوش تجاري خواهند داشت.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-ITEC01-ITEC01_042.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1391/2/12
تاریخ تغییر رکورد : 1394/8/7
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.