×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: ارزيابي راهبردي موسسات اموزش عالي با رويكرد زنجيره ارزش
پدیدآورندگان : محمود دهقان نيري (پديدآور)
مصطفي مسگري مشهدي (پديدآور)
كاوه مهاجري (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : پنجمين كنفرانس بين المللي مديريت استراتژيك
خلاصه : سازمان ها براي بقا در محيط پوياي امروزي بايد قدرت تطبيق و انعطاف پذيري با نيازهاي متنوع و گسترده مشتريان را داشته باشند و اين امر همان تعريف كيفيت از ديدگاه مشتري گرايي مي باشد اين موضوع براي تمامي انواع سازمان ها اعم از سازمانهاي اموزشي حائز اهميت مي باشد زيرا كه مشتريان دليل اصلي و تضمين كننده بقا مي باشند جهت تحقق مشتري گرايي مديران به ابزاري نياز دارند تا بتوانند خود را ارزيابي نموده و تمهيدات لازم را در جهت رسيدن به اهداف بيانديشند. دراين مقاله يك چارچوب مفهومي براي ارزيابي عملكرد موسسات اموزش عالي HEIs ارائه شده است كه از تلفيق رويكرد سيستمي و زنجيره ارزش حاصل شده است در اين مدل با تركيب نظر سنجي از مشتريان و بررسي امكانات و وضع موجود داده هاي واقعي به تعيين ميزان توانمندي سازمان درايجاد ارزش براي مشتريان پرداخته شود لذا اين مدل به بررسي كيفيت دانشگاهها پرداخته و انها را با مهم مقايسه مي كند اين مدل كه با استفادها ز ابزارهاي مديريت راهبردي توسعه داده شده با رويكردي راهبردي دانشگاهها را ارزيابي مي نمايد. درادامه مقاله به تشريح مدل پرداخته شده و در نهايت مدل ارائه شده در شش دانشكده مديريت در ايران ازمون شده و نتايج حاصل ارائه خواهد شد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-ICSM05-ICSM05_001.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1389/7/26
تاریخ تغییر رکورد : 1394/8/14
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.